Veelgestelde vragen bij inloggen en de cursus

Ik kan niet meer inloggen

Je kunt niet meer inloggen op www.mindofyourown.nl/inloggen. Werkt dat niet? Probeer dan deze stappen:

  1. Gebruik Google Chrome als browser (download het hier). Chrome is de meest veilige en snelste browser die er is en werkt daarnaast ook met alle nieuwe technieken. Internet Explorer en Safari daarentegen niet.
  2. Leeg je browersercache.  Cache is een soort tijdelijk bestand wat wordt opgeslagen op je computer (in je browser) zodat je de volgende keer dat je een website bezoekt niet de hele website opnieuw hoeft te laden. Dit is super maar zorgt soms dat je daarom niet de laatste versie van de website te zien krijgt. Op deze pagina staat hoe je dit moet doen: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Let op, je hoeft alleen maar de cache te verwijderen, niet de cookies!

Dat ziet er bij Google Chrome zo uit:

Cache legen

Error: "Deze dag is nog niet beschikbaar....."

Wanneer je onderstaande error krijgt dan zijn nog niet alle voorgaande dagen afgerond:

Niet beschikbaar

Stap 1: Klik dan op ‘hier‘ zodat je naar deze pagina gaat: www.mindofyourown.nl/cursus.

Stap 2: Klik op de juiste cursus.

Stap 3: Kijk in het overzicht van alle weken / dagen die je daar ziet of je alles hebt afgerond. Je kunt pas naar de volgende week / dag zodra je alle voorgaande weken / dagen hebt afgerond.

Voortgang

Zie hierboven, stel je probeert naar week 5 te gaan dan lukt dat niet omdat je eerst week 3 en 4 moet afronden. Begin dan bij week 3 en week 4 en rond deze eerst af.

Error: "Fout bij het maken van de databaseconnectie"

Wanneer je een wit scherm ziet met de zwarte tekst: “Fout bij het maken van de databaseconnectie” is er helaas iets misgegaan tijdens het opslaan van een pagina, inloggen, of opzoeken van informatie aan de achterkant van de website. Ververs de pagina om weer verder te gaan.

Wachtwoord of logingegevens vergeten

Je gebruikersnaam is altijd je e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd toen je een product hebt gekocht voor de 1e keer. Het wachtwoord heb je toen kunnen kiezen. Het kan ook zijn dat we handmatig een account voor je hebben gemaakt, dan heb je de gegevens van ons ontvangen en is er een automatische email gestuurd met dit onderwerp: “Jouw account op Mindofyourown.nl”.

Weet je het wachtwoord niet meer, dan kun je het hier opnieuw opvragen.

Wachtwoord of e-mailadres wijzigen

Je kunt in je accountomgeving bestellingen bekijken, je wachtwoord wijzigen en meer: www.mindofyourown.nl/mijn-account.

Bestellingen en termijnbetalingen inzien of wijzigen

Je kunt in je accountomgeving bestellingen bekijken, je wachtwoord wijzigen en meer: www.mindofyourown.nl/mijn-account.

Overzicht van ingeschreven cursus(sen)

Je kunt in je account alle cursussen vinden waar je voor bent ingeschreven en de voortgang: www.mindofyourown.nl/mijn-account/courses.

Nog meer technische vragen?

Stuur dan even een berichtje naar liv@mindofyourown.nl.

Als je even laat weten welke browser je gebruikt en een foto (screenshot) meestuurt van wat de melding is op je scherm dan kunnen we je het snelste helpen.